Monday, April 12, 2010

yang terakhir kali



andai kali ini...
kau hadir bukan untukku...
apalah maknanya...
kini kau kutemui kembali... 
apalah ertinya semua ini...
mungkinkah DIA ingin mengatakan..
bahawa aku harus berhenti mencari...
menanti dan mengharap cinta darinya...
owh... tidak sanggup kujalani...
ternyata pertemuan kali ini...
teramat singkat...
kemesraan kali ini...
tidak berpanjangan...
kerna...
satu hal yang membuat kita berjauh hati...
kau ada hati yang perlu kau jaga...
lebih beerti dari hatiku dan diriku...
kau tinggalkan aku...
untuk kau rasa tenang disampingnya...
namun aku rasa terseksa...
tak kau hargai kehadiranku...
untuk yang kedua kalinya...
inilah yang terakhir...
kisah yang paling memilukan dalam hidupku...
usah lagi aku mencari menantimu...
usah lagi kau fikirkan tentang diriku...
kerna keputusanmu bukan paksaan dariku...
andai itu dari hatimu...
kau menyesal... itu terlambat sudah...
cintaku padamu telah ditelan...
arus waktu yang memisahkan kita dikala ini...





x perlu kau mencari, x perlu aku menanti... x perlu kau sesali... x perlu kau takhluki kembali hati ini.. aku rela kau bsama c dya.. p jan biar hatiku terluka... namun terlanjur suda aku terluka olehmu.. aku x maw mengerti semua ini... biar sja aku jalani seiring jalan yang berlalu...

0 comments:

Post a Comment